آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

یادداشت «کیانوش عیاری» برای داریوش مهرجویی

  • کد خبر: ۱۸۹۵۲۷
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
یادداشت «کیانوش عیاری» برای داریوش مهرجویی
کیانوش عیاری کارگردان سینما در حالی که در مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی حضور نداشت، یادداشتی برای وی نوشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کیانوش عیاری کارگردان سینما که به دلیل کسالت در مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی حضور نداشت، با این حال یادداشتی برای وی نوشت که در این مراسم خوانده شد. متن این یادداشت به شرح زیر است:

زنده یاد داریوش مهرجوئی در تاریخ سینمای ایران متبحرترین و ماهرترین ترسیم‌کننده‌ی زندگی بود. او حتا در فیلم‌های روشنفکرانه و پیچیده اش این ویژگی را به درستی و زیبایی ترسیم کرده بود. گرایش بزرگمرد تاریخ سینمای ایران در به تصویر کشیدن زندگی رنگارنگ و متنوع ایرانی حکایت از این داشت که او با بینش و دانش خود می‌توانست روایت مطلوبی از هر نوع زندگی ارائه دهد، بدون اینکه آن‌ها را تجربه کرده باشد؛ و حالا این جنایت وحشیانه، به منزله‌ی معمای تازه‌یی است که برای مردم ایران گشوده شده است. متأسفانه به دلیل بستری بودن، حضور در این مراسم برایم ممکن نبود. یاد اش گرامی. کیانوش عیاری.



گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->